maanantai 5. maaliskuuta 2012

Pysäytä ja Pudota

"Huolien varjot, ylleni majan rakentaa
Tuuli liian paljon koskee - en pysty niitä kohtaamaan
Tahdon nähdä kauas, yli maiden varjojen
Aina onneen saakka yli näiden teiden, kujien
Voima syntyy sisältäni, sieltä onnessaan :

Pilvilinnan rakensin,  luulin sieltä näkee paremmin
Silmät sidottuina, ohdakkeilla kaunista pihaani koristin
En tiennyt, että helpommin, taivaani täällä saada voisin
Kuulit, kun mä epäröiden sulle sanoin:
PYSÄYTÄ JA PUDOTA !

Laudat ikkunoissa,  ovet ruosteessa
Raosta katon vuotavan, varjostaen valo pilkahtaa
Joku minut murtaa, ja alkaa lämmittää
Kun huomaan pienuuteni kaikkeudessa, ja alan ymmärtää
Ei usko synny sisälläni, muualta sen lahjaks saan!

 Pilvilinnan rakensin,  luulin sieltä näkee paremmin
Silmät sidottuina, ohdakkeilla kaunista pihaani koristin
En tiennyt, että helpommin, taivaani täällä saada voisin
Kuulit, kun mä epäröiden sulle sanoin:
PYSÄYTÄ JA PUDOTA!"


Klinik - Pysäytä ja Pudota



Tälläkertaa minun ei tarvitse pahemmin selostella asiaa tarkemmin, ylläolevat sanat kuvastaa niin hyvin mennyttä aikaani. Olen niin kiitollinen, että olen tullut  aikoinaan pysäytetyksi ja pudotetuksi.

<3 Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti