maanantai 19. joulukuuta 2011

Tervetuloa uudet lukijat!

Olen saanut viimeisten päivien aikana uusia lukijoita oikein mukavasti ja siitä saan kyllä kiittää Kaktua ja meidän videopostausta!   Saatiinkin joitakin ideoita aikaseks, kun löimme äärimmäisen "viisaat"  päämme yhteen ja toivon mukaan päästään joskus toteuttamaan ne ;)

Muikee reissumies ;)


Tajusin myös, miten pienikin pako arjesta reissun muodossa piristää kummasti. Vaikka mua onkin nukuttanut iha hurjana viimeisinä päivinä, olen silti tosi pirteä henkisesti.    Yritänkin jatkossa ottaa vähän enemmän aikaa itselleni ja panostaa omaan hyvinvointiin myös. Siinä on minulle tavoitetta ensi vuodelle :)  Minulla on ympärillä paljon heppaihmisiä, joista ainakin osa auttavat vapaaehtoisesti minua hevosten hoidossa ja liikutuksessa :) Itsekin auttelen mielelläni kavereitani, että hekin pääsisivät vähän rentoutumaan tai muuten vain autan liikutuksessa arjen keskellä.  Nytkään reissuun lähdöstä ei olisi tullut mitään  ilman muutamia ihania ihmisiä, jotka auttoivat mielellään tallin siivouksessa ja Kuskon liikutuksessa. 

Mamman pässinpää <3     





Mutta siis:  LÄMPIMÄSTI TERVETULOA, UUDET LUKIJAT!  <3    Ja kaikki muutkin,  laittakaa kysymyksiä ja kommentteja tulemaan rohkeasti.  Vastaan aina kaikkiin ja pyrin totetuttamaan toiveitanne mahdollisimman hyvin :)   Ja luen mielellänne teidänkin kuulumisia ja kokemuksia elämästä ym, :)   Minulle voi myös laittaa sähköpostia rohkeasti  osoitteeseen  celia85@luukku.com


 <3 Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti