tiistai 6. joulukuuta 2011

Moikka!  Olen pitkään pohtinut blogin aloittamista, koska päässä pyörii niin paljon ajatuksia, joita ei pääse käsittelemään, saati sitten asiasta puhumaan :)  Lisäksi monet kaverini ovat patistelleet minua aloittamaan bloggaamisen, vaikkakin ajatusta olen karttanut ja pelännyt pitkään.  En tiedä miksi, koska minulla ei ole mitään menetettävää :)  

Alkuun pitää heti sanoa, että  blogini on pahasti kesken ja rakentelen sitä pikkuhiljaa sekä teen  itsestäni tarkemman esittelyn.

Toivon, että joku samoja asioita pohtiva ajautuu tänne, ja siten voimme yhdessä miettiä tämän maailman, sekä ihmisen mielen ihmeellisyyttä ;D 

<3 Henna


2 kommenttia:

  1. Minä luen :) JA EKA LUKIJA! :)

    VastaaPoista
  2. Uijjui niinpä näkkyy olevan!;) lämpimästi tervetuloa! <3 Toivottavasti saan pian värkättyä kunnon esittelyn itsestäni sekä lisäksi ensimmäisen kunnon mietintämyssy-postauksen :)

    VastaaPoista