perjantai 24. helmikuuta 2012

Reissusta rähjääntynyt

Noniin, täällä taas!   Tulin eilen iltasella kotiin klo 20 jälkeen ja  painuin suoraan tallille siivoamaan karsinat ja liikuttamaan kevyesti hevoset  kävelyttämällä ilman satulaa / maastakäsin.   Heti alkuun pitää vähän hehkuttaa ihanaa miestäni Kimmoa, joka hoiti hevoset tunnollisesti minun ollessani "lomalla".  Ja talli oli hyvin siisti ja selvästi huolella siivottu. 

Olin eilen illalla saunan jälkeen rättipoikki väsynyt,  kun emme Lauran kanssa ehtineet seikkailuiltamme nukkua kunnon yöunia. Nukuin sitten viime yönä kotosalla mukavasti yhteensä n. 11 tuntia.

Minulla oli todella mukavaa Varkauden vierailulla.  Naurettua tuli ihan kiitettävästi ja höpöteltyä kaikkea vähemmän järkevää. Sanoinkin reissuun lähtiessäni jättäväni aivoni kotiin narikkaan, ja näin kyllä totaalisesti kävikin.  Olin todella rentoutunut ja tunsin olevani kyllä lomalla.  Pääsin tutustumaan moniin, todella mukaviin ihmisiin ja suloisiin eläimiin.  Harmi kun minulla ei ole Onnista, Lauran ja hänen isänsä yhteisestä koiravauvasta kuvia, oli todella suloinen tapaus,  kuten myös hänen toiset koiransa Sirpa & Petra. Erityisesti kuuroon Sirpa-koiraan rakastuin silmittömästi,  sen kasvot olivat niin sympaatiset ja katse mitä suloisin.
Mölökeröt
Pääsin tutustumaan mukavasti Blondiin, joka oli todella fiksu ja kypsämielinen nuori tamma.  Pääsin itsekin ratsastelemaan tammuskalla pariin otteeseen,  ja torstaina sainkin lisäksi hieman opetusta Lauralta.  Minulla ei ole mikään optimaalinen ratsastajan vartalo, jalkani ovat eripituiset, ristiselkäni vino ja ryhtini ihan hanurista. Sen vuoksi "kunnon" ratsastaminen on tuottanut minulle normaalia enemmän työtä, mutta pyrin koko ajan kehittymään ja katson itseäni peilistä realistisesti.  Mutta eilen sainkin kivasti vinkkejä ratsastukseeni ja tiettyjä juttuja, joihin keskittymällä voin ratsastaa paremmin ja tasaisemmin.   Laitan tähän vähän kuvia Blondista.  Hieno neiti kertakaikkijaan.





Minulla oli oikein mukava reissu, enkä nyt keksi muuta kerrottavaa. Mutta jospa jotain muuta lisuketta tulis reissuun liittyen, katsotaan ;) 

Kävin tänään ystäväni Jennan kanssa ratsastelemassa,  josta postaan huomenna enemmän.   Nyt lähden naapuriin moikkaamaan kavereita   <3  


<3 Henna














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti